Watch Medier

Alfred Josefsen: Irma skal genfinde frækheden

En del af glansen er gået af Irma-ballonen i de snart ti år, der er gået, siden Alfred Josefsen stoppede som kædens profilerede frontmand. Med ny koncerntopchef og strategi på plads er vejen dog lagt til en mere Irma-venlig fremtid, mener han.

Alfred Josefsen fra i 13 år frem til 2012 direktør for Irma. (Arkivfoto fra 2012.)

I 2022 er det ti år siden, at Alfred Josefsen stoppede som kædedirektør i Irma. Alligevel er han ikke bleg for at sætte nogle ord på, hvordan hans tidligere arbejdsplads og konkurrenterne har udviklet sig i årene efter 2012.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs