Watch Medier

Alfred Josefsen: Irma skal genfinde frækheden

En del af glansen er gået af Irma-ballonen i de snart ti år, der er gået, siden Alfred Josefsen stoppede som kædens profilerede frontmand. Med ny koncerntopchef og strategi på plads er vejen dog lagt til en mere Irma-venlig fremtid, mener han.

Alfred Josefsen fra i 13 år frem til 2012 direktør for Irma. (Arkivfoto fra 2012.)

I 2022 er det ti år siden, at Alfred Josefsen stoppede som kædedirektør i Irma. Alligevel er han ikke bleg for at sætte nogle ord på, hvordan hans tidligere arbejdsplads og konkurrenterne har udviklet sig i årene efter 2012.

"Irmas rolle som supermarked i Danmark er over tid blevet mindre. Kæden er blevet en kæde på linje med mange andre, og Irma-særkendet er ikke tydeligt som før," siger han til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Investor: Opgør med Totalkredit-aftalen vil åbne muligheder for Jyske Bank

Ud over at kunne få en større realkreditforretning vil det give Jyske Bank bedre muligheder for at købe konkurrenter, hvis der kommer ændringer i den aftale, der i øjeblikket sikrer, at 45 danske danske pengeinstitutter formidler realkreditlån fra Totalkredit. Det vurderer bankinvestor og aktieanalytiker Michael West Hybholt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs