Watch Medier

Maersk: "Vi er ret forfærdede over det serviceniveau, vi er tvunget til at levere"

Kun 46 pct. af Maersks skibe ankommer til tiden, og det er et serviceniveau, som Maersk ifølge rederiets kommercielle direktør, Vincent Clerc, er "forfærdede over" - også selv om gennemsnittet i hele branchen kun lige er på godt 33 pct.

Vincent Clerc, direktør i Maersk. | Foto: PR/Maersk

Selv om Maersk sammen med den øvrige containerindustri tjener rigtigt gode penge for tiden, er der ingen grund til jubel, hvis man skal tro rederiets kommercielle direktør, Vincent Clerc.

For den service, der bliver leveret til de mange tusinde kunder, er så meget under standarden, at det ryster det danske rederi, fremgik det af et oplæg mandag aften dansk tid på en stor branchekonference, TPM, der blev afholdt digitalt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Gasprisen taber lidt højde

Tirsdagens kraftigt forhøjede gaspriser faldt ud på onsdagen lidt tilbage, men nervøsitetetn i markedet er fortsat til stede.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs