
Carlsberg Danmark har indgået partnerskab med BC Hospitality Group, der råder over konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 gæster.
Den nye aftale betyder, at de ventede over en million gæster fra ind- og udland pr. år vil blive mødt med Carlsberg eller Tuborg i hanerne, når koncernens venues og hoteller i København genåbnes.
"Det er en stor dag for Carlsberg Danmark og en vigtig aftale, vi har lukket. Vores DraughtMaster fustagesystem har været helt centralt for forhandlingerne, men BC Hospitality Group har i lige så høj grad ønsket et partnerskab, der sikrer cirkulært genbrug og reducerer miljø- og klimapåvirkningen," siger Henrik Friis Fredvig, direktør for on-trade, Carlsberg Danmark.
BC Hospitality Group råder over knap 1600 hotelværelser på Copenhagen Marriott, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Crowne Plaza Copenhagen Towers, og mere end 160 møde- og konferencelokaler på i alt cirka 200.000 kvm med plads til over 30.000 samtidige personer.
Desuden vil BC Hospitality Groups nye multiarena på 14.000 kvm og udbygning af Bella Center Copenhagen efter planen stå færdig i løbet af 2021.
Royal Unibrew-chef fornemmer opkøbsmarked er på vej tilbage Politisk aftale om fortsat hjælp til festivaler