Watch Medier

Nye tiltag skal løfte Salling Groups andel af onlinemarked fra 20 til 35 procent

Samspillet mellem online-arbejdet i Føtex og Bilka skal styrke Salling Groups andel af online-markedet for dagligvarer. Nye tal viser, at gruppen allerede har 20 pct. af markedet, siger topchef.

Lige nu sidder Føtex og Bilka på 20 pct. af online-markedet for dagligvarer. | Foto: PR / Salling Group

En lettere skeptisk Per Bank har i front for Salling Group fundet den online-sti, som detailkoncernen i fremtiden skal betræde uden at blive for økonomisk eksponeret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs