Danske Bank finder flere mulige fejl i sine systemer

Der er fundet ni nye, mulige fejlkilder i Danske Banks kundesystemer, og banken har også opdaget af nogle korrigerede gældssager er blevet rettet forkert.
Peter Rostrup-Nielsen står i spidsen for Danske Banks oprydningsafdeling. | Foto: Danske Bank/PR
Peter Rostrup-Nielsen står i spidsen for Danske Banks oprydningsafdeling. | Foto: Danske Bank/PR

Danske Bank har fundet ni nye og potentielle kilder til fejl i sine gældsopkrævningssystemer i forbindelse med, at en afdeling er i gang med at gå systemerne igennem med tættekam.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også