Watch Medier

Jysk Fynske klar til konkurrence fra Jyllands-Posten: "Skal vi investere mere i de fire byer, er vi også parat til det"

Udsigten til mere lokal konkurrence fra Jyllands-Posten efter sommerferien bliver hilst velkommen af Jysk Fynske Mediers adm. direktør, Jesper Rosener, der forventer tættere kamp om abonnenterne.

Jesper Rosenere fra Jysk Fynske Medier er ikke nervøs for konkurrence fra Jyllands-Posten. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Jyllands-Posten går efter sommerferien i offensiven på det jyske lokalmarked med lanceringen af de fire nye, digitale JP-medier i Vejle, Viborg, Randers og Horsens.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs