Privatkundechef trækker erfaringer fra Mobilepay ind i maven på Danske Bank

Danske Banks innovative troldmand står nu i spidsen for bankens privatkundeforretning. Det varsler et øget digitalt fokus på privatkundeforretningen.
Foto: Nordania/PR
Foto: Nordania/PR

Mens det udadtil stadig er møgsagerne, der definerer Danske Bank mest, er banken internt begyndt at rette fokus mod en anden vigtig udfordring: Digitaliseringen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også