Carlsberg-topchef vil fordoble salg af alkoholfri øl på tre-fem år

Carlsbergs topchef, Cees 't Hart, tror på, at alkoholfri øl kan nå op på mindst 15 pct. af det totale ølmarked.
Cees 't Hart ser Spanien som et foregangsland inden for alkoholfri øl. | Foto: Mads Nissen
Cees 't Hart ser Spanien som et foregangsland inden for alkoholfri øl. | Foto: Mads Nissen

Carlsberg-koncernen har siden 2016 satset tungt på alkoholfri øl og på at blive markedsleder på særligt det europæiske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også