Watch Medier

Partnerskaber er nøglen til vækst i forsikringsbranchen

Når man ikke står forrest i kundernes bevidsthed, er partnerskaber med andre virksomheder vejen frem, har forsikringssektoren erkendt.

Topdanmark forlænger en samarbejdsaftale med Coop. | Foto: Topdanmark/PR

Når forsikringsselskabet Topdanmark forlænger et samarbejde med detailkæden Coop, så er det et led i en udvikling, hvor forsikringsselskaberne i højere grad indgår partnerskaber, skriver Børsen.

Tryg har et partnerskab med Danske Bank og FDM, Alm. Brand sælger forsikringer via Sydbank, og Topdanmark samarbejder med Nordea og Coop.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Chr. Augustinus Fabrikker skyder 400 millioner i grøn fond

Milliardinvestoren Chr. Augustinus Fabrikker er blandt de primære investorer i en grøn investeringsfond, der har sikret sig et samlet kapitaltilsagn på knap en mia. kr. Fonden har fokus på virksomheder, der er markedsledende i bæredygtighed inden for branche.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs