
Pandora vil teste en ny opbygning af selskabets butikker på det italienske og britiske marked, oplyser smykkeselskabet i en børsmeddelelse tirsdag.
Det nye butikskoncept - kaldet Evoke - vil indeholde nye og "inspirerende" måder at udstille varerne på og skulle give en mere personlig oplevelse for kunderne, fortæller Pandora.
Konceptet testes i første omgang i butikker i Milano i Italien og London i Storbritannien - med åbning i den kommende weekend.
Evoke-konceptet skal ifølge Pandora gerne gøre indkøb i smykkeselskabets butikker mere intuitivt og samtidig øge hastigheden i den service, som kunderne tilbydes - så de hurtigere kan finde og prøve smykker.
"Pandora er bygget på et koncept om personlighed og idéen om, at man kan fortælle sin historie gennem sine smykker. Nu vil vi gerne bringe personaliseringen frem til alle kontaktpunkter med kunderne og skabe en unik shopping-oplevelse," siger Martino Pessina, der er kommerciel direktør hos Pandora, i en børsmeddelelse.