Pandora afprøver nyt butikskoncept

Pandora-butikker i Milano og London lancerer i weekenden et nyt butikskoncept - Evoke - som skal gøre smykkekøb mere intuitive og personaliserede. Italien og Storbritannien er valgt som testmarkeder.
Pandora er på vej med et nyt butikskoncept. | Foto: PR/Pandora
Pandora er på vej med et nyt butikskoncept. | Foto: PR/Pandora
af marketwire

Pandora vil teste en ny opbygning af selskabets butikker på det italienske og britiske marked, oplyser smykkeselskabet i en børsmeddelelse tirsdag.

Det nye butikskoncept - kaldet Evoke - vil indeholde nye og "inspirerende" måder at udstille varerne på og skulle give en mere personlig oplevelse for kunderne, fortæller Pandora.

Konceptet testes i første omgang i butikker i Milano i Italien og London i Storbritannien - med åbning i den kommende weekend.

Evoke-konceptet skal ifølge Pandora gerne gøre indkøb i smykkeselskabets butikker mere intuitivt og samtidig øge hastigheden i den service, som kunderne tilbydes - så de hurtigere kan finde og prøve smykker.

"Pandora er bygget på et koncept om personlighed og idéen om, at man kan fortælle sin historie gennem sine smykker. Nu vil vi gerne bringe personaliseringen frem til alle kontaktpunkter med kunderne og skabe en unik shopping-oplevelse," siger Martino Pessina, der er kommerciel direktør hos Pandora, i en børsmeddelelse.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også