Nyt og enklere IBM skal genfinde vejen til vækst

Det er nye tider hos IBM Danmark, der i løbet af det seneste halve år har skiftet strategi, direktør og kolleger, da infrastruktur- og hosting-delen blev skilt ud. Forude venter en kurs mod stadigt mere komplekse og specialiserede produkter og en konsulentdel, hvor kunderne stiller høje krav.
CEO Thomas Kovsted, IBM Danmark. | Foto: MAGNUS MØLLER/Magnus Møller
CEO Thomas Kovsted, IBM Danmark. | Foto: MAGNUS MØLLER/Magnus Møller

En af it-verdenens mest omtalte skilsmisser sidste år var, da IBM meddelte, at man ville splitte selskabet op i to: En fokuseret IBM-del og en ny del med fokus på klassiske drift- og infrastrukturydelser, som fik det lidet mundrette navn Kyndryl.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også