Nyt og enklere IBM skal genfinde vejen til vækst

Det er nye tider hos IBM Danmark, der i løbet af det seneste halve år har skiftet strategi, direktør og kolleger, da infrastruktur- og hosting-delen blev skilt ud. Forude venter en kurs mod stadigt mere komplekse og specialiserede produkter og en konsulentdel, hvor kunderne stiller høje krav.

CEO Thomas Kovsted, IBM Danmark. | Foto: MAGNUS MØLLER/Magnus Møller

En af it-verdenens mest omtalte skilsmisser sidste år var, da IBM meddelte, at man ville splitte selskabet op i to: En fokuseret IBM-del og en ny del med fokus på klassiske drift- og infrastrukturydelser, som fik det lidet mundrette navn Kyndryl.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement