Detailbutikker skal være Wolts vækstmotor

I dag fylder restauranter det meste af budtjenesten Wolts platform, men fremover skal detailbutikker, dagligvarer og nonfood-produkter fylde langt mere. Ambitionen er, at Wolt-appen bliver et ”shoppingcenter” i folks lommer.
Jakob Bollerup har siden maj sidste år været 'Head of Retail' hos Wolt Danmark. Inden da arbejdede han i en lang årrække hos British American Tobacco. | Foto: Morten Mejnecke/Wolt/PR
Jakob Bollerup har siden maj sidste år været 'Head of Retail' hos Wolt Danmark. Inden da arbejdede han i en lang årrække hos British American Tobacco. | Foto: Morten Mejnecke/Wolt/PR

Når et Wolt-bud i øjeblikket cykler rundt i de danske byer, er der i de langt de fleste tilfælde en pizza, burger eller anden take away-mad i den blå rygsæk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også