Ikea gør sig fri af tiårsplaner – fokuserer på et til tre år

Det giver ikke mening at lave mangeårige strategiplaner, for de skal alligevel laves om. Det har især de seneste års kriser vist, siger Ikea Danmarks kommercielle chef, der med sine 28 år i den svenske møbelgigant har fulgt skiftet på de indre linjer.
Mads Kristensen har arbejdet i Ikea, siden han var 24 år. I dag er han kommerciel chef for den danske forretning. | Foto: Ikea/PR
Mads Kristensen har arbejdet i Ikea, siden han var 24 år. I dag er han kommerciel chef for den danske forretning. | Foto: Ikea/PR

”Vi er blevet langt mere agile. Tempoet er blevet sat markant op.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også