Dansk sneakersbrand når salg på 100 millioner og går efter større bid af globalt marked

Woden ”skyder ikke med spredehagl”, når brandet går ind i et nyt land. Klart fokus har givet det aarhusianske sneakers-mærke medvind på et globalt milliardmarked, fortæller stifteren.
Carsten Holm stiftede skomærket Woden i 2013 og trækker på erfaring fra Ecco, Hummel og Bestseller. | Foto: Marie Ravn/ERH
Carsten Holm stiftede skomærket Woden i 2013 og trækker på erfaring fra Ecco, Hummel og Bestseller. | Foto: Marie Ravn/ERH

For Carsten Holm, der har stiftetdet aarhusianske sneakersmærke Woden, har der ikke været langt fra det ene skridt i karrieren til det næste. Selv på en dag med vindstød på op til 19 meter i sekundet er der ikke mange skridt fra Wodens lokaler til hans forhenværende arbejdsgiver Hummels hovedkvarter på Aarhus Havn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også

    "Fra en virksomhedsbetragtning har det været en sund proces, men har også givet anledning til flere udtrædelser, end vi normalt ville se," lyder det fra Steen Rode, ledende partner hos Bech-Bruun. | Foto: Nikolai Linares

    Fire partnere forlader Bech-Bruun

    For abonnenter