Watch Medier

Dansk sneakersbrand når salg på 100 millioner og går efter større bid af globalt marked

Woden ”skyder ikke med spredehagl”, når brandet går ind i et nyt land. Klart fokus har givet det aarhusianske sneakers-mærke medvind på et globalt milliardmarked, fortæller stifteren.

Carsten Holm stiftede skomærket Woden i 2013 og trækker på erfaring fra Ecco, Hummel og Bestseller. | Foto: Marie Ravn/ERH

For Carsten Holm, der har stiftetdet aarhusianske sneakersmærke Woden, har der ikke været langt fra det ene skridt i karrieren til det næste. Selv på en dag med vindstød på op til 19 meter i sekundet er der ikke mange skridt fra Wodens lokaler til hans forhenværende arbejdsgiver Hummels hovedkvarter på Aarhus Havn.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs