Online markedspladserne vokser – mens danske virksomheder "snorksover"

Danske virksomheder halter bagud, når det gælder brug af online markedspladser til at øge eksporten, selv om potentialet og efterspørgslen på danske produkter fra platforme som kinesiske Alibaba er stort, lød det på DI’s e-eksportdag.
Jacob Kjeldsen er branchedirektør hos DI Handel. | Foto: søren nielsen
Jacob Kjeldsen er branchedirektør hos DI Handel. | Foto: søren nielsen

”Nogle kan se udfordringen – jeg kan se potentialet.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også