Watch Medier

Lidl bliver officiel sponsor for EM i herrefodbold

Lidl har indgået et samarbejde med Uefa, der gør den tyskejede dagligvarekæde til global sponsor for både EM-kvalifikationen i 2023 og selve slutrunden i 2024 i Tyskland.

Lidl Danmarks tyske landechef skriver på sin Linkedin, at hans drømmefinale til slutrunden vil være en gentagelse af EM-finalen i 1992: Danmark mod Tyskland. | Foto: Joachim Ladefoged

Når Europas 24 bedste mandskaber inden for herrefodbold i sommeren 2024 skal dyste om EM-titlen i Tyskland, bliver det med Lidls gule og blå logo plastret til på stadioner, kampprogrammer og i Lidl Fan Zoner.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Væksten i Power gik i stå i 2022

Åbningen af nye varehuse løftede ikke salget i elektronikkæden, hvor bundlinjen for første gang i tre år gik i rødt, viser regnskabet for 2022.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs