Mærsk-topchef vil øge fokus på kunderelationen og varsler tech-offensiv

I 2024 vil Mærsk blive mere offensiv på teknologiområdet, og komme med flere digitale tilbud til kunderne, lyder det fra topchef.
For topchef i Mærsk, Vincent Clerc, er det vigtigt at få opbygget gode kunderelationer efter pandemien. | Foto: Pr/maersk
For topchef i Mærsk, Vincent Clerc, er det vigtigt at få opbygget gode kunderelationer efter pandemien. | Foto: Pr/maersk

For topchefen i A.P. Møller Mærsk, Vincent Clerc, er det helt centralt, at selskabet nu følger kundernes behov tættere efter en pandemi, hvor selskabet tjente penge på forstyrrelser i forsyningskæderne, mens kunderne kom i klemme, skriver Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår