Coop-marketingdirektør efter hårdt forår: "Det har ikke sat sig voldsomt i vores brand"

Coop-brandet står fortsat på et solidt fundament, siger marketingdirektør. Men hun står nu med den svære opgave at balancere mellem strategiske og taktiske budskaber.
Dorte Tandrup er marketingdirektør i Coop. Hun har tidligere arbejdet hos bl.a. Boozt, TDC og Telmore. | Foto: Stine Bidstrup
Dorte Tandrup er marketingdirektør i Coop. Hun har tidligere arbejdet hos bl.a. Boozt, TDC og Telmore. | Foto: Stine Bidstrup

Det har ikke været et stille forår i Coop-land – tværtimod. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også