Jyllands-Posten skal skære op til otte procent af omkostningerne

Jyllands-Posten skal holde op med at arbejde med udgangspunkt i printavisen, ”og vi skal samtidig være færre journalister,” udtaler konstitueret ansv. chefredaktør.
"Vi har været for langsomme til at udvikle vores digitale forretning og dermed fremtidssikre vores journalistik. Det er farligt," siger Marchen Neel Gjertsen, der har været konstitueret ansv. chefredaktør i omkring én måned. | Foto: Gregers Tycho
"Vi har været for langsomme til at udvikle vores digitale forretning og dermed fremtidssikre vores journalistik. Det er farligt," siger Marchen Neel Gjertsen, der har været konstitueret ansv. chefredaktør i omkring én måned. | Foto: Gregers Tycho

Jyllands-Posten har brug for at barbere syv til otte pct. af sin omkostningsbase for at komme nærmere målene om en sundere økonomi på kort sigt og en bæredygtig digital abonnementsforretning på længere sigt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også