Danica giver 25.000 pensionskunder erstatning for manglende rådgivning

Det kan have kostet kunder på afkastet, at Danica Pension ikke har rådgivet om en ændring i pensionsalderen. Derfor udbetaler pensionsselskabet 250 mio. kr. i erstatning.
Jesper Bjerre er driftsdirektør i Danica. | Foto: PR
Jesper Bjerre er driftsdirektør i Danica. | Foto: PR

Danica Pension kompenserer 25.000 kunder efter at have fundet fejl, som stammer fra 2015, hvor pensionsselskabet ikke har rådgivet sine kunder tilstrækkeligt. Det skriver Børsen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også