Watch Medier

OK er klar til opkøb af konkurrenter i strategisk sats på el

Kul, olie, benzin – og nu el. OK står over for sin fjerde transformation i energiselskabets lange historie, og topchefen skal erstatte et kernemarked for brændstof, der svinder hurtigt ind.

Adm. direktør for OK, Michael Løve. | Foto: Pr

”Der er ingen tvivl om, at vi skal opbygge en ny forretning til erstatning af det gamle, og det ser jeg som min fornemmeste opgave.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs