Orkla vil tilbyde mere mad på farten: "Det er her væksten er"

Orklas nye enhed Food Solutions tapper ind i tendens med mere mad på farten, hvilket giver ambitioner om at vokse hurtigere end markedet. Ny direktør fremhæver synergier mellem selskaberne som styrke.
"Easyfood kommer ind og er en stor vækstmotor," siger kommerciel direktør, Sebastian Weaver, om Orklas nye enhed for out of home-segmentet - en enhed, som selskabet skal agere omdrejningspunkt for. Foto: Pr/ Orkla
"Easyfood kommer ind og er en stor vækstmotor," siger kommerciel direktør, Sebastian Weaver, om Orklas nye enhed for out of home-segmentet - en enhed, som selskabet skal agere omdrejningspunkt for. Foto: Pr/ Orkla

Vækstpotentialet er der, og det er stort. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også