Netcompany sikrer sig hidtil største kunde: Sygeforsikringen "danmark" vælger Mit.dk.
Sygeforsikringen ”danmark” skal fra maj bruge det Netcompany-udviklede Mit.dk som sin kommunikationsplatform. Med sine 2,7 mio. medlemmer bliver Sygeforsikringen ”danmark” samtidig platformens største kunde til dato, oplyser Netcompany i en pressemeddelelse.
Sygeforsikringen ”danmark” har ikke tidligere benyttet sig af en digital postløsning, og Mit.dk vil blive integreret i virksomhedens eget selvbetjeningsunivers.
”Vi er stolte over at blive valgt som kommunikationsplatform til landets største medlemsforening. Sygeforsikringen ”danmark” får med Mit.dk en sikker, brugervenlig og pålidelig platform til at videreudvikle deres medlemsrejser,” siger Thomas Holst Demant, partner i Netcompany og ansvarlig for Mit.dk, i meddelelsen og fortsætter:
”Mit.dk indeholder mange muligheder og kan i fremtiden nemt udbygges til alt fra at afgive samtykke til indhentning og behandling af personfølsomme oplysninger.”
Når Sygeforsikringen ”danmark” tager Mit.dk i brug, vil medlemmer kunne få direkte besked om ændringer i deres medlemskaber via platformen. De kan samtidig udføre påkrævede handlinger gennem Mit.dk.
”Vi har valgt Mit.dk som kommunikationsplatform for at sikre en tryg og pålidelig kommunikation mellem ”danmark” og vores mange medlemmer. Med mit.dk kan vi effektivt servicere vores medlemmer og sikre, at de modtager og kan handle på vigtige beskeder,” siger adm. direktør Allan Luplau fra Sygeforsikringen Danmark i meddelelsen.
Aftalen med Sygeforsikringen ”danmark” følger aftalen om at udvikle en digital post-løsning i Skotland samt aftalen med BEC om en ny, sikker arkivløsning til to mio. bankkunder.