Watch Medier

Trods vokseværk bløder B&O stadig penge på bundlinjen

B&O har nydt godt af forbrugere, der har haft øget fokus på deres hjem, men ikke nok til at gå i plus.

For første gang i to år har B&O fremgang. | Foto: Simon Fals

En stærkere efterspørgsel efter ting til hjemmet er kommet Bang & Olufsen (B&O) til gode i det første kvartal af selskabets skæve regnskabsår. Samtidig har selskabets spareprogram kastet de første millioner af sig. Det viser regnskabet for juni, juli og august.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Onlinehandlen voksede til nye højder i 2023

Danskerne købte sidste år for 185 mia. kr. via ehandel, hvilket er ny rekord. Dansk Erhverv er bekymret for, at de danske ehandlere vil kunne mærke de to kinesiske webshops Shein og Temu. 

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs