Trods vokseværk bløder B&O stadig penge på bundlinjen

B&O har nydt godt af forbrugere, der har haft øget fokus på deres hjem, men ikke nok til at gå i plus.
For første gang i to år har B&O fremgang. | Foto: Simon Fals
For første gang i to år har B&O fremgang. | Foto: Simon Fals
AF RITZAU

En stærkere efterspørgsel efter ting til hjemmet er kommet Bang & Olufsen (B&O) til gode i det første kvartal af selskabets skæve regnskabsår. Samtidig har selskabets spareprogram kastet de første millioner af sig. Det viser regnskabet for juni, juli og august.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også