Annoncører holder fast i Tiktok trods advarsler

Mens debatten om risikoen Tiktok er taget til, er mediet ikke blevet en mindre effektiv annonceplatform, og annoncører ser endnu ikke ud til at lade sig skræmme væk, vurderer mediebureauer.
Tiktoks forbindelse til den kinesiske stat er for tæt, mener vestlige efterretningstjenester. | Foto: Olivier Douliery
Tiktoks forbindelse til den kinesiske stat er for tæt, mener vestlige efterretningstjenester. | Foto: Olivier Douliery

Mens flere organisationer og virksomheder rykker ud af Tiktok og beder ansatte slette appen fra deres telefoner, er der endnu ikke tegn på, at danske annoncører fjerner deres annoncekroner fra platformen. Det fortæller tre mediebureauer med kunder på platformen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også