Mikkeller får ny marketingchef med erfaring fra Adidas og Soundboks

Joshua Plante bliver efter nytår ny marketingchef i mikrobryggeriet Mikkeller. Han har de seneste tre år været marketingchef i lydvirksomheden Soundboks, men har også erfaring fra Pandora og Adidas.
Foto: Martin Lehmann
Foto: Martin Lehmann

Bryggeriet Mikkeller gafler Soundboks’ 40-årige marketingchef Joshua Plante, der efter nytår fortsætter i en lignende stilling i førstnævnte.

Det skriver Mikkeller i en pressemeddelelse.

40-årige Joshua Plante har en lang karriere med branding bag sig. Han har over en tiårig periode været ansat i forskellige stillinger i Adidas Group og Adidas America, før han havde tre år som global brand og kommunikationsansvarlig i Pandora og senest tre år som marketingchef for lydvirksomheden Soundboks.

Den erfaring ønsker Mikkel Bjergsø, stifter af Mikkeller, at Joshua Plante skal bruge til at føre de gode ideer ud i livet.

”Vi har aldrig haft problemer med at få gode idéer i Mikkeller – tværtimod. Vores udfordring ligger i prioriteringen og eksekveringen af dem, og der får Joshua Plante en vigtig rolle,” udtaler Mikkel Bjergsø.

Ud over at producere og eksportere øl til omkring 40 forskellige lande driver Mikkeller 42 barer, restauranter, bryggerier og butikker i 15 forskellige lande, en løbeklub med afdelinger i 150 byer verden over og en international ølfestival.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

TV 2 finder ny finansdirektør

For abonnenter

Læs også