Foodoras landechef vil bruge Hong Kong-tricks til at overhale Just Eat og Wolt

Flash sales, audience targeting og algoritmer til at placere cykelbude. Dyk ned i de erfaringer, leveringstjenesten Foodoras landechef har fået i Hong Kong, og som han vil bruge på det danske marked.
Oliver Frost var kommerciel direktør i godt to et halvt år i Foodoras søsterselskab Foodpanda i Hong Kong. | Foto: Foodora/pr.
Oliver Frost var kommerciel direktør i godt to et halvt år i Foodoras søsterselskab Foodpanda i Hong Kong. | Foto: Foodora/pr.

Med en lejlighed i centrum af København, den obligatoriske cykel og en tillært skepsis for det omskiftlige danske vejr har Oliver Frost taget de første skridt mod at etablere sig i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også