Watch Medier

Matas-topchef: "Der skal mere til at sætte nye ting i søen i dag end for et år siden"

Digital vækst og flere varer på hylderne driver ny fremgang for Matas i andet kvartal. Stram omkostningsstyring, en tilpasset kommerciel strategi og fokus på kundetilfredshed skal sikre et godt julesalg, selv om der blæser andre vinde, siger topchef.

Gregers Wedell-Wedellsborg kom til Matas som adm. direktør i slutningen af 2017. Han har tidligere været koncerndirektør i Coop og direktør for TV 2 Net. | Foto: Gregers Tycho/ERH

Trods sorte skyer over samfundsøkonomien og lav forbrugertillid lagde kunderne stadig vejen forbi Matas, der fortsatte væksten i andet kvartal af det skæve regnskabsår, der går fra 1. april til 31. marts.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk siger farvel til stor profil

Palle Laursen stopper som flådechef i Maersk efter 25 år i rederiet. En anden leder skal også stoppe i Maersk, som er i gang med store interne forandringer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs