Matas-topchef: "Der skal mere til at sætte nye ting i søen i dag end for et år siden"

Digital vækst og flere varer på hylderne driver ny fremgang for Matas i andet kvartal. Stram omkostningsstyring, en tilpasset kommerciel strategi og fokus på kundetilfredshed skal sikre et godt julesalg, selv om der blæser andre vinde, siger topchef.
Gregers Wedell-Wedellsborg kom til Matas som adm. direktør i slutningen af 2017. Han har tidligere været koncerndirektør i Coop og direktør for TV 2 Net. | Foto: Gregers Tycho/ERH
Gregers Wedell-Wedellsborg kom til Matas som adm. direktør i slutningen af 2017. Han har tidligere været koncerndirektør i Coop og direktør for TV 2 Net. | Foto: Gregers Tycho/ERH

Trods sorte skyer over samfundsøkonomien og lav forbrugertillid lagde kunderne stadig vejen forbi Matas, der fortsatte væksten i andet kvartal af det skæve regnskabsår, der går fra 1. april til 31. marts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også