Efter 40.000 nye læsere forventer Ekstra Bladet yderligere vækst for trykt avis

Sidste år var Ekstra Bladet det landsdækkende dagblad, der lukkede flest nye læsere af den trykte avis ind i folden.
Signe Skarequist er kommerciel direktør på Ekstra Bladet. | Foto: Thomas Borberg // Politiken
Signe Skarequist er kommerciel direktør på Ekstra Bladet. | Foto: Thomas Borberg // Politiken

I 2022 trak Ekstra Bladets trykte avis i gennemsnit 40.000 flere læsere til om ugen sammenlignet med året forinden. En glædelig udvikling, der er resultat af genåbningen efter corona - men som også afspejler et aktivt fokus fra Ekstra Bladet selv, fortæller kommerciel direktør Signe Skarequist. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også