"Det handler om at skabe en virksomhed, der skal leve i mange hundrede år"

På fem år er Lakrids by Bülow gået fra dansk til internationalt brand. Sidste års droppede børsnotering ser topchef ikke som en showstopper for ny vækst, der blandt andet skal komme fra nye butikker, forklarer han.
Fredrik Nilsson har siden 2017 været adm. direktør i Lakrids by Bülow. | Foto: Gregers Tycho/ERH
Fredrik Nilsson har siden 2017 været adm. direktør i Lakrids by Bülow. | Foto: Gregers Tycho/ERH

Det er gyngerne og karrusellerne – eller måske rettere samspillet af salgskanaler, der har gjort det for danske Lakrids by Bülow i første halvår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også