Watch Medier

Bilka åbner netbutik med tøj i presset marked

Dagligvarekoncernen Salling Group vil sætte ny fart i sit tøjsalg og åbner under Bilka-brandet en webshop med tøj. Det sker samtidig med, at forbrugerne er i fuld gang med at skifte indkøbsvaner.

Jette Radich, kategoridirektør for tøj og tekstiler i Salling Group – med Bilka-varehuse og Føtex-supermarkeder. Fotograferet i Bilka i Tilst. | Foto: Brian Karmark/ERH

Dagligvarekoncernen Salling Group skruer op for onlinesalget ved at føje tøjkategorien til de varegrupper, der udbydes på nettet. Koncernens 19 Bilka-varehuse åbner således for onlinesalg af tøj. Det leveres enten ved afhentning i et varehus eller hjemmelevering.

”Vi har arbejdet med det gennem længere tid, men først klar nu til at rulle ud. Det er derfor lidt tilfældigt, at det sker netop i en periode, hvor salget af nonfood i de fysiske butikker er noget presset. Men med den nye kanal, som styrker vores samlede omnichannel-tilbud med både fysisk og digitalt salg, kan vi skubbe yderligere fart i det,” siger Jette Radich, der siden 2019 har været chef for tøj og tekstiler i Salling Group.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs