Ambus nye strategi: Vil tilbage til tocifret vækst med færre og mere fokuserede produktlanceringer

I en ny strategi fra topchef Britt Meelby Jensen skal Ambu bruge de kommende år på at omstille sig til at blive et mere fokuseret medicoselskab. Der skal lanceres færre, men dyrere endoskoper end tidligere, og det børsnoterede selskab skal tilbage til vækstsporet med tocifrede vækstrater.
Foto: Ambu/PR
Foto: Ambu/PR

Ambu skal fremover være et langt mere fokuseret medicoselskab, der kun går efter at lancere produkter med særligt høj salgsværdi, mens den kommercielle afdeling skal have skåret sit sigte ind på de mest profitable markeder og kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også