Dansk træningsplatform stormer ind på det amerikanske marked

Den danske virksomhed Lenus, der udvikler en platform til personlige trænere, har brugt en stor del af en investering på 387 mio. kr. på at få en gennembrud i USA. Nu er det selskabets næststørste marked.
Stifter Bertram Thorslund, Lenus. | Foto: Lenus / PR
Stifter Bertram Thorslund, Lenus. | Foto: Lenus / PR

Efter en massiv investering i at komme ind på det amerikanske marked har danske Lenus oplevet en markant vækst i antallet af brugere på selskabets træningsplatform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også