Watch Medier

Dansk træningsplatform stormer ind på det amerikanske marked

Den danske virksomhed Lenus, der udvikler en platform til personlige trænere, har brugt en stor del af en investering på 387 mio. kr. på at få en gennembrud i USA. Nu er det selskabets næststørste marked.

Stifter Bertram Thorslund, Lenus. | Foto: Lenus / PR

Efter en massiv investering i at komme ind på det amerikanske marked har danske Lenus oplevet en markant vækst i antallet af brugere på selskabets træningsplatform.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Topchef tør ikke garantere stop for fyringer

Postnord i Danmark har annonceret et farvel til flere hundrede ansatte på grund af lavere aktivitet og stigende omkostninger. Topchef tvivler på behov for nye sparerunder senere i år og afviser, at selskabet generelt er på skrump.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs