TV 2 øger fleksibilitet i årsaftaler på grund af nervøst annoncemarked

TV-stationen indfører nu tre nye muligheder for annoncører, der indgår annonceaftaler for et helt år. Bl.a. fjernes nedjusteringsgebyrer. 
TV 2 spænder sit "sikkerhedsnet ud under annoncørerne, så der ikke sker en opbremsning," fortæller Peter Olafsson, der er salgsdirektør i TV 2.
TV 2 spænder sit "sikkerhedsnet ud under annoncørerne, så der ikke sker en opbremsning," fortæller Peter Olafsson, der er salgsdirektør i TV 2.

Når annoncører skal indgå årsaftaler med TV 2, er der blevet indført tre nye muligheder for annoncørerne for at imødekomme et nervøst og uforudsigeligt marked. Det skriver TV 2 Reklame i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også