Viaplay holder fast i prisstigninger trods sløj samfundsøkonomi

”2023 bliver et år, hvor priserne skal justeres opad for at afspejle vores forbedrede indholdsudbud og mere etablerede positioner i nye markeder,” siger topchef.
Foto: Pr/nent
Foto: Pr/nent

Viaplay forventer at hæve sin omsætning med 24-26 pct. i 2023 gennem international udvidelse, men også igennem større prisstigninger på både sin streamingtjeneste og i sin lineære tv-forretning, som i Danmark bl.a. inkluderer TV3-kanalerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også