TV 2-topchef: Dyk i traditionelt reklamesalg ”er kommet for at blive”

TV 2 skal spare bredt i lyset af en ventet tilbagegang på traditionel reklameomsætning. Der er et ”større udfordringsbillede” på de digitale markeder, hvor væksten nu skal hentes, siger topchef.
"Der er simpelthen et lavere spend på tv. Selvom vi som markedsleder tager en stor del af den lagkage, så bliver den mindre, fordi investeringerne flytter digitalt," siger Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør i TV 2. | Foto: Miklos Szabo/tv 2 Danmark
"Der er simpelthen et lavere spend på tv. Selvom vi som markedsleder tager en stor del af den lagkage, så bliver den mindre, fordi investeringerne flytter digitalt," siger Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør i TV 2. | Foto: Miklos Szabo/tv 2 Danmark

Efter år med historisk høj vækst under corona-pandemien og en reklameomsætning, der blev ved med at vokse, har brugernes vandring fra tv-pakkerne nu også ramt TV 2.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også