Nemlig.com satsede, men prisen blev for høj i presset dagligvaremarked

Særdeles prisbevidste danske forbrugere og vanskelige tider i hele detailbranchen er ifølge branchekendere væsentlige årsager til Nemlig.coms drastiske beslutning om at lukke sit nye lager i Aarhus.
”Vi er kommet til den konklusion, at det vil tage væsentlig længere tid at opnå en volumen, der kan retfærdiggøre omkostningerne ved at drive vores nye varehus i Aarhus," siger Stefan Plenge, adm. direktør i Nemlig.com. | Foto: Martin Lehmann
”Vi er kommet til den konklusion, at det vil tage væsentlig længere tid at opnå en volumen, der kan retfærdiggøre omkostningerne ved at drive vores nye varehus i Aarhus," siger Stefan Plenge, adm. direktør i Nemlig.com. | Foto: Martin Lehmann

Onlinemarkedet for dagligvarer fortsætter med at være dybt presset i Danmark, og det må endnu en af de store aktører nu tage konsekvensen af.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også