Færre brugte sociale medier i 2023 – faldet sker for andet år i træk

Det daglige forbrug af sociale medier er faldet. Nu er det ikke længere kun Facebook, der er på retræte - også Tiktok anvendes af færre på daglig basis, viser ny rapport.
Foto: Tommy Martino/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Tommy Martino/AP/Ritzau Scanpix

Andelen af personer i Danmark, der bruger Facebook dagligt er faldet for andet år i træk. Og ikke bare brugen af Facebook er på retræte – det er andre sociale medier også. Blandt andet Tiktok, der ellers har haft vokseværk de seneste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også