Butikskæde bliver hovedsponsor for FC Midtjyllands satsning på kvindefodbold

Butikskæden Normal og FC Midtjylland har en vigtig fælles forbindelse i Bestseller-ejer Anders Holch Povlsen, der gennem familiekoncernen Heartland er hovedaktionær begge steder.
Når FC Midtjyllands nye kvindehold fra den kommende sæson går på banen i MCH Arena i Herning, bliver det med Normals logo på kamptrøjerne. | Foto: Jens Dresling
Når FC Midtjyllands nye kvindehold fra den kommende sæson går på banen i MCH Arena i Herning, bliver det med Normals logo på kamptrøjerne. | Foto: Jens Dresling

Butikskæden Normal skal fremover være hovedsponsor for FC Midtjyllands nye satsning på kvinde- og pigefodbold.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også