TV 2 Play vil fiske nye kunder i Coops millionstore kundebase

Streamingtjenesten TV 2 Play har for første gang indgået et samarbejde med en detailvirksomhed, der åbner døren til millioner af kunder. Formålet er at ramme kunder, mediehuset ville have svært ved at nå selv, lyder det fra TV 2-chef.
Rikke Buus Dahl, chef for TV 2 Play BtB og Partnersales, ser flere fordele ved samarbejde med detailvirksomhed. | Foto: TV 2 / DANMARK
Rikke Buus Dahl, chef for TV 2 Play BtB og Partnersales, ser flere fordele ved samarbejde med detailvirksomhed. | Foto: TV 2 / DANMARK

For at nå ud til en bredere del af befolkningen har TV 2 indgået et samarbejde med dagligvarekoncernen Coop, hvor medlemmer, som tilmelder sig et nyt fordelsprogram fra Coop, kan få adgang til flere streaming- og medieplatforme herunder TV 2 Play.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også