Analyseinstitut forudser annoncemarked på over 15 milliarder kroner i 2021

Både i år og det kommende forventer analyseinstituttet IRM, at annoncemarkedet vender galloperende tilbage fra det turbulente coronaår og for første gang overstiger 15 mia. kr. allerede i 2021. Vicedirektør kalder det en "kraftfuld genopretning".
Annoncemarkedet buldrer derudaf for tiden. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Annoncemarkedet buldrer derudaf for tiden. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Selvom coronakrisen sved og sled hårdt på det danske annoncesalg sidste år, er markedet sprunget tilbage og op til en ny højde i 2021. Det er meldingen fra det svenske Institut för Reklam- og Mediestatistiks (IRM), der står bag årlige undersøgelser af det skandinaviske reklame- og mediemarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også