Kinesisk netbutik fortsætter farten: Har solgt til hver tredje danske forbruger

Kinesiske Temu er nu den næstmest anvendte netbutik i Danmark ifølge ny undersøgelse fra Dansk Erhverv. E-handelsdirektør kalder udviklingen for ”bekymrende.”
"Vi vidste godt, at Temu er stormet frem, men jeg havde alligevel ikke regnet med, at det var så voldsomt," siger Niels Ralund, e-handelsdirektør i Dansk Erhverv, om resultaterne i den nye analyse. | Foto: Dansk Erhverv/pr
"Vi vidste godt, at Temu er stormet frem, men jeg havde alligevel ikke regnet med, at det var så voldsomt," siger Niels Ralund, e-handelsdirektør i Dansk Erhverv, om resultaterne i den nye analyse. | Foto: Dansk Erhverv/pr

På trods af sine kun otte måneder på det danske marked fortsætter kinesiske Temu sin fremmarch og udbygger sin position som en af de mest anvendte webshops herhjemme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også