Barkoncernen Rekom køber op på eventmarkedet

Barkoncernen Rekom overtager dansk festkoncept med endagsfestivaler i Danmark og Sverige. Koncernen har vækst-ambitioner på eventområdet.
Musikeren Coolio er på plakaten til sommer til "Vi Elsker 90'erne og 00'erne" til sommer. | Foto: Mpi04/AP/Ritzau Scanpix
Musikeren Coolio er på plakaten til sommer til "Vi Elsker 90'erne og 00'erne" til sommer. | Foto: Mpi04/AP/Ritzau Scanpix

Der skal større fokus på events og festivaler i barkoncernen Rekom. Derfor har Rekom overtaget et dansk festselskab, der i en årrække har skabt succes med endagsfestivaler i både Danmark og Sverige under temaerne ”Vi elsker 90’erne” og ”Vi elsker 00’erne”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også