Kantar vil accelerere kunders analysemuligheder med opkøb af dansk virksomhed

”Blackwood Seven har et et imponerende ry for at levere til og fastholde kunder”, lyder det fra Chris Petranto, adm. direktør i Kantar Analytics Practice, når han begrunder det planlagte opkøb af den ni år gamle danske virksomhed.
Chris Petranto, adm. direktør i Kantar Analytics Practice. | Foto: Kantar
Chris Petranto, adm. direktør i Kantar Analytics Practice. | Foto: Kantar

Markedsanalyse-koncernen Kantar meddelte mandag, at den tager danske Blackwood Seven under sine vinger for et uoplyst beløb. Ifølge Chris Petranto, adm. direktør i Kantar Analytics Practice, skal det planlagte opkøb sætte fart i Kantars planer om at tilbyde tech-funderede analyseværktøjer til virksomhedens kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også