
Danske Bank har fundet flere andre sager, hvor kunderne ikke er blevet behandlet ordentligt, skriver banken i en meddelelse torsdag.
"Vi har generelt foretaget betydelige investeringer i og forbedringer af vores teknologi, systemer, processer og kompetencer inden for risikostyring og compliance de seneste år, og derfor har vi også identificeret historiske fejl, som skal rettes," siger adm. direktør Chris Vogelzang i meddelelsen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra Watch Medier
Danica Ejendomme giver 50 procent rabat på inflationsdrevne huslejestigninger
Mens visse udlejere vælger at hæve huslejen til det højest mulige niveau i en tid med rekordhøj inflation og stigende omkostninger, har Danica Ejendomme valgt at barbere halvdelen af lejestigningen. ”Vi vil gerne have, at vores lejere har råd til at blive boende,” forklarer adm. direktør Michael Nielsen.