Danske Bank finder fem nye fejltyper i tusindvis af kundesager

Efter tidligere at have konstateret fejl i behandlingen af kunder med misligholdte lån har Danske Bank har været igennem forretningen. Resultatet er, at der er fundet fem andre fejltyper i bankens behandling af kunder. Banken opretter en ny enhed til at tage sig af sagerne.
Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix
AF METTE MANDRUP OG HELLA ANDERSEN

Danske Bank har fundet flere andre sager, hvor kunderne ikke er blevet behandlet ordentligt, skriver banken i en meddelelse torsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også