Watch Medier

Danske Bank finder fem nye fejltyper i tusindvis af kundesager

Efter tidligere at have konstateret fejl i behandlingen af kunder med misligholdte lån har Danske Bank har været igennem forretningen. Resultatet er, at der er fundet fem andre fejltyper i bankens behandling af kunder. Banken opretter en ny enhed til at tage sig af sagerne.

Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank har fundet flere andre sager, hvor kunderne ikke er blevet behandlet ordentligt, skriver banken i en meddelelse torsdag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

DLG klar til exit fra Kina

Geopolitiske forhold og politisk indgriben i markedspriser gør, at DLG er klar til at forlade kinesisk marked. Grovvareselskabet har en foderfabrik i Hunan-provinsen.

Virksomhedsmægler ser få potentielle købere til Irma

Detailhandelskoncerner har de bedste muligheder for at gøre Irma til en rentabel virksomhed, hvis kæden skulle blive sat til salg, vurderer virksomhedsmægler Frederik Aakard. Tidligere Irma-direktør vil snart melde nyt ud. 

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs