Watch Medier

Danske Medier vil genåbne hjælpepakke til ugeaviser: Vi frygter lukninger

Vinterens nedlukning af detailhandelen har ramt ugeaviserne så hårdt på annoncesalget, at Danske Medier i et brev beder kulturministeren om at få forårets hjælpepakke genåbnet for ugeaviserne. Samtidig ønsker organisationen hurtig udrulning af ugeavispulje på 25 mio. kr.

Danske Mediers adm. direktør, Louise Brincker, tror, nogle ugeaviser må lukke. | Foto: PR/Danske Medier

Nedlukningen gør nu så ondt på ugeavisernes annonceomsætning, at Danske Medier vil have Kulturministeriet på banen med skræddersyet hjælp. Det oplyser organisationen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk siger farvel til stor profil

Palle Laursen stopper som flådechef i Maersk efter 25 år i rederiet. En anden leder skal også stoppe i Maersk, som er i gang med store interne forandringer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs