Danske Medier vil genåbne hjælpepakke til ugeaviser: Vi frygter lukninger

Vinterens nedlukning af detailhandelen har ramt ugeaviserne så hårdt på annoncesalget, at Danske Medier i et brev beder kulturministeren om at få forårets hjælpepakke genåbnet for ugeaviserne. Samtidig ønsker organisationen hurtig udrulning af ugeavispulje på 25 mio. kr.
Danske Mediers adm. direktør, Louise Brincker, tror, nogle ugeaviser må lukke. | Foto: PR/Danske Medier
Danske Mediers adm. direktør, Louise Brincker, tror, nogle ugeaviser må lukke. | Foto: PR/Danske Medier

Nedlukningen gør nu så ondt på ugeavisernes annonceomsætning, at Danske Medier vil have Kulturministeriet på banen med skræddersyet hjælp. Det oplyser organisationen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også