Statens og kommunernes udbudschef: Virksomheder chikanerer med klager

Leverandørerne klager for meget over tabte udbud, lyder kritikken fra direktøren for Statens og Kommunernes Indkøbsservice. Hun efterlyser mere "mod og mandshjerte" og siger, at klagerne blot gør systemet mere rigidt. DI kalder kritikken "enormt firkantet".
Signe Lynggaard Madsen har stået i spidsen for SKI i 10 år. | Foto: SKI/PR
Signe Lynggaard Madsen har stået i spidsen for SKI i 10 år. | Foto: SKI/PR

Leverandørerne klager for meget, når de har tabt et udbud, og skyder sig selv i foden, fordi klagerne blot gør udbudsprocesserne mere rigide.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også