Kurator undersøger om konkursramt betalingsinstitut holdt kundepenge adskilt fra driften

Kurator i konkursboet efter betalingsselskabet Yourpay undersøger i øjeblikket, om reglerne for kundebeskyttelse i betalingsselskaber er overholdt - dvs. om kundernes penge er holdt adskilt fra den daglige drift.
Foto: Yourpay/PR
Foto: Yourpay/PR

Mere og mere tyder på, at kundernes penge ikke har været beskyttet godt nok i betalingsselskabet Yourpay, der gik konkurs i starten af oktober. En konkurs, der fortsat trækker spor hos kunderne, som ikke har fået deres penge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også