Marketingdirektør stopper i Berlingske Media – omlægning med digitalt fortegn koster opsigelser

Efter to et halvt år forlader marketingdirektør Berlingske Media, der samtidig gennemfører en digital omlægning af området. Det har medført en håndfuld opsigelser, der skal gøre plads til nye kompetencer, siger koncernchefen.
Marketingdirektør Allan Hansen stopper i Berlingske Media, der splitter marketing op mellem bladsalg og en ny digital marketingafdeling. "Jeg har en drøm og ambition om noget andet," siger Allan Hansen om sit exit efter to et halvt år. | Foto: PR/Berlingske Media
Marketingdirektør Allan Hansen stopper i Berlingske Media, der splitter marketing op mellem bladsalg og en ny digital marketingafdeling. "Jeg har en drøm og ambition om noget andet," siger Allan Hansen om sit exit efter to et halvt år. | Foto: PR/Berlingske Media

Marketingdirektør Allan Hansen forlader efter to et halvt år Berlingske Media for at få luftforandring og prøve kræfter med nye opgaver. Det siger han til MediaWatch, efter han torsdag stoppede i koncernen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også