Watch Medier

Marketingdirektør stopper i Berlingske Media – omlægning med digitalt fortegn koster opsigelser

Efter to et halvt år forlader marketingdirektør Berlingske Media, der samtidig gennemfører en digital omlægning af området. Det har medført en håndfuld opsigelser, der skal gøre plads til nye kompetencer, siger koncernchefen.

Marketingdirektør Allan Hansen stopper i Berlingske Media, der splitter marketing op mellem bladsalg og en ny digital marketingafdeling. "Jeg har en drøm og ambition om noget andet," siger Allan Hansen om sit exit efter to et halvt år. | Foto: PR/Berlingske Media

Marketingdirektør Allan Hansen forlader efter to et halvt år Berlingske Media for at få luftforandring og prøve kræfter med nye opgaver. Det siger han til MediaWatch, efter han torsdag stoppede i koncernen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs