Watch Medier

True Energy henter marketingchef

Den danske energivirksomhed har forstærket sig på marketingfronten med ansættelse af ny marketingchef med fortid hos blandt andet Lego og Jyllands-Posten.

Foto: PR True Energy

Hjulene skal ikke blot holdes i omdrejninger, for der skal skrues yderligere op for farten i True Energy. Selskabet har derfor ansat Martin Brøndum Klode som Chief Marketing Officer.

Han får nemlig til opgave at være med til at dels accelerere væksten, men også opbygge True Energys brand i Norden og det øvrige Europa.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

EU-lande enige om profitloft for energiselskaber

Efter længere tids tilløb er EU’s medlemslande nået til enighed om prisloft på bæredygtige energiselskaber. Nye estimater med forbehold for fastpriskontrakter viser, at en såkaldt windfall-skat kun vil sende få milliarder kroner i den danske statskasse.

Mærsk-flåden skruer farten ned

Mærsks flåde af containerskibe vil sænke farten og spare brændstof som reaktion på det markante dyk i fragtefterspørgslen, fastslår topchef Søren Skou i interview med Reuters.

Elgiganten må vinke farvel til salgsrekord efter et todelt år

Elgiganten fortsætter i sit nye årsregnskab takterne fra året før med en næsten uændret omsætning på over 7 mia. kr. og et let forbedret overskud på 103,4 mio. kr. Det skæve regnskabsår var dog præget af meget skiftende tendenser. ”Vi kom ud af pandemien med rygvind, inden vi har set en opbremsning i markedet,” forklarer topchef.

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs